Ahad, 3 Februari 2013

Supplement


Long time no see is it? So now, i'm back! eceh, buat2 happy ea? haha. so now, aku nak share story pasal my new and first body supplement. Papa yg tlg belikan sbb aku dh bnyak kali ckp yg aku pun nk try mkn benda2 cmgini. So, before ank dia nih mintak bkan2 lagi, better dia belikan. Btol tak? Supplement tu name dia Treenea: Virgin Coconut Oil (VCO) Antioksidan. Erh, betul ke eja cmgituh? Argh, lantak p laa. Haha. 


Disebabkan ni FIRST TIME aku makn benda2 cmgini..So i was excited at first. sbrnye terover excited. Ehekehek. Ok aku tau..sbnrnye xperlu pun nk gelak gedik cm tuh kn. Ramai org ckp, 'erh, sesuai ke untuk teenager mcm kita. aku rse cm xelok je.' 'mcm org tua kut nk mkn supplement2 bagai' Argh, lantak korg laa nk ckp apo pun kat eden. Eden tak kesah. Janji eden dpt apo yg eden nak. Haha. :))
Benda alah ni murah gila je. TAK SAMPAI RM50 pun. Untuk harga Semenanjung RM46 je la. Kalau Sabah & Sarawak RM50. Tersgt la murah. Kn3? So, baik korang beli lah. Ecece, promote lebih nmpak Miena oii. Haha.

Antara Fungsi, Khasiat dan Kebaikan VCO Antioksidan:

*membantu kelancaran system pencernaan
*meningkatkan sistem daya tahan tubuh
*membantu mengurangkan berat badan
*mengurangkan kadar kolestrol dan darah tinggi serta risiko penyakit jantung
*membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
*membantu merawat pelbagai masalah kulit
*menyokong fungsi tiroid 
*menghalus dan menyeragamkan struktur kulit

 Kalau korang nk kulit tuh lagi wow gituu..korang mkn and sapu benda nih kat muka. Yes! its not a joke or what. Its TRUE babe TRUE! Dah bersungguh habis aku ckp tuh. Hahaha. Korang kena mkn benda ni 2 kali sehari. Aku selalu mkn before nk tido. Sebab time tuh je yg aku igt kena mkn benda nih. Ehehehe. 

 P/S: kalau korang nak tau pasal benda nih lebih2 lagi. pandai2 la search kt mane2 ea? Kau nk, kau carik sendiri. Hahaha.

That's all for today. Thank you for reading this entry! 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan