Isnin, 20 Februari 2012

Love You For Ever


hey dear , feeling good or not ? never mind lhaa pasal korang tu , ngeh-II . meh sini , miena nak story something nih , hehe :) first of all , story ni pasal Mr.Kapal Terbang . ta suka dengar ? bole bla . HAHA :P oke , here the story begin , 2 3 hari lepas , miena gaduh dengan dia . disebabkan tu lhaa , sampai sekarang dia ta balas mesej miena . SEDIH GILA weh . na sasau pun ad ni ha -.-'



poyo kan ? tapi itu lhaa kenyataan yang sebenarnya :') so , Mr.Kapal Terbang , I want to say , thank you sebab da buad saya happy gila selama SETAHUN dengan awak . jujur saya cakap , yes , I'm happy with you . so happy :') terima kasih sebab take care pasal saya , always ad time kepala saya tengah pening gila-II .




and , saya rasa memang bertuah gila dapat kenal dengan awak , SUMPAH cakap . saya tau , time awak ad kat sekolah tu awak mmg HOTSTUFF . sume orang gila na rapat ngan awak . bangga juga la sbb dapat kenal and bole serapat ni dengan awak . tapi satu penyeksaan jugak dekat saya sebab kena tahan telinga and mata untuk dengar and tengok perangai budak-II yang minat gila kat awak . tapi saya kena sabar :')


tahun ni , awak da ta ad kat sekolah ni , that make me suffer ! apa yang saya bole buad hanya lhaa tengok tempat awak 'lepak' and kelas awak . only that things yang saya bole buad untuk
rasa yang awak still ad kat sekolah tu . kalau ta silap saya , bulan 1 or bulan 2 ari tu awak ad datang kat sekolah sebab na uruskan hal-II sekolah , hari tu memang saya HAPPY GILA sebab dapat jumpe awak :D and time tu awak pakai baju yang sama dengan baju awak bagi kat saya last year . u make me so happy baby :D


*ignore kan muka saya tu :)

and , saya harap sangat saya sempat sambut birthday awak bulan 3 ni . sebab saya da plan baeekk punya untuk birthday awak nanti . sebab tu saya ta nak kita gaduh lama-II . iye lhaa , tahun depan saya da ta ad kat sini da . so saya na sambut lhaa birthday awak . tahun depan ssh plak na jumpe .

banyak sebenarnya yang awak buad yang saya memang ta bole lupe . I hope our relationship ta akan ad apa-II problem sampai bila-II :') anyway , for your information Mr.Kapal Terbang , YOU'RE THE BEST PERSON THAT I EVER MEET :D


LOVE YOU FOR EVER <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan